welcome to my life

i don't know the key to success,but i can give you the key to failure....that is trying to please people

Khamis, 29 April 2010

vista vs xp vs 7

Sebelum nie aku memang pengguna setia Windows XP dan kerana ianya lebih ringgan dan lebih memudahkan kerja aku berbanding Windows Vista. Selepas terdengar Microsoft sedang membangunkan Windows 7 yang akan mengantikan Windows Vista, aku terus tertarik. Sebaik sahaja melihat preview pada laman web Microsoft dan Windows 7 versi Release Candidate dikeluarkan, aku terus mendownloadnya. Fuh, selepas  sahaja aku install aku terus tangkap cintan dengan Windows 7 nie. Kool habis.

Dengan antaramuka yang menarik dan masa loading yang lebih pantas memudahkan segala kerja, assignment dan pelayaran aku di alam maya =)
p/s Akibat kelajuan internet yang cukup ‘memuaskan’ aku gagal mengupload screenshot OS terbaru daripada Microsoft ini.

2 ulasan:

  1. aku dah lagi lame gune window 7 dari kaw x sebok nak kecoh2 pown

    BalasPadam
  2. xcuse me.......dua bulan sebelum ang pandai guna laptop
    aku dah pakai win7 tau tak
    dasar acibo
    suka gebang

    BalasPadam